Veel gestelde vragen

Vind hier de antwoorden op veel gestelde vragen over bestellen bij Glitter en Grime 


Cadeau

Kan ik ook een bestelling als cadeautje naar een ander versturen?

  • Jazeker dat kan, vul bij factuuradres je eigen adres in en het adres van de ontvanger bij verzendadres. Dan zorgen wij ervoor dat de ontvanger zijn cadeautje thuisbezorgd krijgt en het leuk ingepakt is. Indien je er een persoonlijke noot aan toe wilt voegen, kan je in het opmerkingsveld een boodschap schrijven die we erbij doen. 

Ik wil graag meerdere cadeau’s bestellen, en naar verschillende adressen versturen, kan dit?

  • Dat kan zeker, een cadeau sturen is altijd een goed idee. Wel kan er maar één verzendadres per bestelling worden aangemaakt, graag elke cadeau apart bestellen en afronden. Dan zorgen wij dat het cadeau feestelijk word ingepakt.
  • Gaat het om een grotere “zakelijke” oplage, dan kunt u ook uw bestelling doorgeven via glitterengrime@outlook.com dan hoeft u niet alle adressen handmatig in te voeren, en maken wij een verzamelfactuur voor u aan.

Pakken jullie het ook in als een cadeau?

  • Jazeker dat kan, vul bij factuuradres je eigen adres in en het adres van de ontvanger bij verzendadres. Dan zorgen wij ervoor dat de ontvanger zijn cadeautje thuisbezorgd krijgt en het leuk ingepakt is. Indien je er een persoonlijke noot aan toe wilt voegen, kan je in het opmerkingsveld een boodschap schrijven die we erbij doen. Je kan hiervoor een minikaartje of een ansichtkaart uitzoeken en mee bestellen bij je bestelling.

Verzending

Wat zijn de verzendkosten?

  • In Nederland zijn de verzendkosten €4,95 voor brievenbuspost en €7,20 voor pakketten.
  • Al onze pakketjes worden verzonden met PostNL en DHL.

​Hoe worden de verzendkosten berekend?

  • De verzendkosten worden berekend aan de hand van het gewicht of het formaat, de verzending word verstuurd via Postnl of DHL.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

  • Als de bestelling handgemaakt is door ons moet je rekenen op een wat langere levertijd. We streven ernaar je bestelling binnen enkele werkdagen te verzenden,  Alle cadeauartikelen die op voorraad zijn, worden binnen 1- 2 werkdagen verzonden.

Worden producten met een kortere levertijd eerder verzonden?

Nee, je bestelling wordt altijd in één keer geleverd. Het product met de langste levertijd geeft aan wanneer je jouw bestelling kunt verwachten. Wil je bepaalde producten eerder ontvangen? Plaats dan twee losse bestellingen.


Overig

Ik heb mijn bestelling al op korte termijn nodig, is dit mogelijk?

Heeft u een product voor een bepaalde datum nodig, geef dit dan aan bij de opmerkingen dan kunnen wij daar extra rekening mee houden. Is dit een handgemaakt product en ligt deze datum binnen de 10 werkdagen, dan verzoeken wij je graag eerst contact met ons op te nemen, zodat we van te voren aan kunnen geven of dit haalbaar is.

Iets klopt niet aan mijn bestelling. Wat moet ik doen?

Alle pakketjes worden met liefde voor jou ingepakt. Soms kan het voorkomen dat er per ongeluk een verkeerd product wordt toegevoegd of een product is vergeten. Geen zorgen. Mail naar glitterengrime@outlook.comen wij lossen het zo snel mogelijk voor jou op.

​Ik heb een verkeerd adres opgegeven, wat nu?

Het invoeren van jouw adres is altijd op eigen verantwoordelijkheid. Controleer je adres altijd goed op je orderbevesting, een tikfout is snel gemaakt. Ontdek je een fout, stuur dan zo snel mogelijk een e-mail naar glitterengrime@outlook.com met daarin vermelding van je ordernummer en de wijziging die je wilt doorvoeren.
Als je bestelling nog niet verzonden is kunnen wij het adres nog voor je aanpassen.

Als het pakket retour komt naar ons berekend de vervoerder hier extra kosten voor:
– € 8,55 + opnieuw de verzendkosten voor pakketpost 
– € 6,55 + opnieuw de verzendkosten voor brievenbuspost

Ik heb geen bevesting ontvangen van mijn bestelling. Hoe kan dit?

Het kan zijn dat je een verkeerd e-mailadres hebt ingevoerd bij je bestelling, ons systeem kan dan geen orderbevesting afleveren. Ook komt het regelmatig voor dat je bevestiging in je spambox terecht komt. Twijfel je of alles goed is gegaan? Stuur dan een mailtje naar glitterengrime@outlook.com

Kan ik een bestelling retourneren?

Meer informatie over retouren kunt u lezen op deze pagina